O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

wtorek, 12 marca 2013

Moje pierwsze wyróżnienie

Chciałabym skromnie się pochwalić, że mój blog otrzymał wyróżnienie Liebster Blog od Katarynki.
Zrobiło mi się bardzo miło na ciele i duszy. Katarynko, bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie i gratuluję Twojego.



A teraz czas na odpowiedź na zadane pytania:
1. Owoce czy warzywa? - Hmm, jedno i drugie, ale bardziej owoce
2. Szybki bieg czy spokojny spacer? - Spokojny spacer z moją Hanią :)
3. Kawa czy herbata? - Herbata (biała lub zielona)
4. Jasne pieczywo czy ciemne pieczywo? - Jasne pieczywko
5. Wypiek własny czy wypiek na zamówienie? - Zdecydowanie zamawiam ;)
5. Telewizja rano czy telewizja wieczorem? - Zaro telewizji - nie mamy telewizora (z wyboru!)
6. Lato czy zima? - LATO!!!
7. Aparat cyfrowy czy aparat analogowy? - Analogowy choć aktualnie nie posiadam
8. Album na zdjęcia czy zdjęcia na dysku? - Album
9. Spacer po mieście czy spacer po parku, lesie? - Park, las!!!
10. Czasopisma w ręku czy artykuły w internecie? - Czasopismo (ulubione "Zwierciadło")

Teraz moje pytania:
1. Mięsko TAK czy NIE?
2. Słuchać czy mówić?
3. Kawa z mlekiem czy bez?
4. Samochodem czy pieszo?
5. Góry czy morze?
6. Ranny ptaszek czy nocny marek?
7. Podróże egzotyczne czy Mazury?
8. Pies czy kot?
9. Rozważna czy szalona?
10.Lody waniliowe czy czekoladowe?
11. Jakim znakiem zodiaku jesteś?

Wyróżnienia posyłam do:
1. domciatko.blogspot.com
2. wearingcraft.blogspot.com
3. swiatdekoracji.blogspot.com
4. arteglazejowka.blogspot.com
5. laboratoriumdzejnej.blogspot.com
6. budze-swoje-marzenia.blogspot.com
7. epokapapierowa.blogspot.com
8. papierowyswiattiny.blogspot.com
9. zachciewajki.blogspot.com
10.mordoklejka-i-rodzinka.blogspot.com
11.otomojabajka.blogspot.com

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam, a teraz zabieram się do powiadamiania dziewczyn :)
Uwaga, nadchodzę!!! :)

5 komentarzy:

  1. Moje gratulacje! I bardzo dziękuję za wyróżnienie :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za wyróżnienie :) Jest mi niezwykle miło.
    Jako, że brałam udział w tej zabawie, pozwoliłam sobie tylko dopisać wyróżnienie od Ciebie. Odpowiedzi na swoje pytania znajdziesz tutaj:
    http://mordoklejka-i-rodzinka.blogspot.com/2012/11/4-x-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie. Odpowiedzi na pytania w poście:
    http://laboratoriumdzejnej.blogspot.com/2013/03/ostatnio-otrzymaam-kolejny-raz.html
    Jako, że otrzymałam to wyróżnienie po raz 3, to nie będę go już przekazywać dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za wyróżnienie :) Pozwolisz, że odpowiem po Świętach? Pozdrawiam ciepło z nadzieją na Wiosnę :))

    OdpowiedzUsuń