O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

sobota, 9 listopada 2013

Candy na 2 latka!!!

Dokładnie 2 lata temu rozpoczęła się moja przygoda z blogowaniem. 
Wciągająca przygoda :)

Blog to taki swego rodzaju pamiętnik, jak i portfolio z pracami, które wykonuję. Dzięki niemu mogłam się ujawnić światu z moim małym "telentem". Przy okazji poznałam mnóstwo innych blogów i dziewczyn, które tworzą, projektują, kreślą, wycinają, malują, itp. Super zabawa, super przygoda i super szkoła dla moich umiejętności w tym zakresie oraz dla mojego warsztatu.

Z tej okazji proponuję zabawę w Candy, czyli małe rozdawanko.Tematyka głównie świąteczna, gdyż w zasadzie tym się teraz będziemy zajmować. 




Do oddania jest wszystko, co zmieściło się na powyższym zdjęciu:
- 1op. Gift Tagów z eko papieru,
- 1op. Gift Tagów ręcznie zdobionych,
- 1op. paseczków świątecznego papieru,
- duży stempel - świąteczny torcik (Urban Stamps),
- odbite dużymi stemplami, śliczne, świąteczne obrazki do pokolorowania,
-  malutkie opakowanie zielonych welurowych gwiazdek,
- wszystko "okraszone" śnieżynkami do oddania (1op.)

Do tego dorzucam woreczek malutkich buteleczek wykrojonych puncherem, 
różne kolory. Przydatne w wykonywaniu kartek/albumów dla maluchów.

Zasady:
Ciekawa jestem, która z moich dotychczasowych prac podobała Wam się najbardziej?
Odpowiedź zostawiamy w komentarzu pod tym postem zgłaszając tym samym swój udział w candy oraz umieszczamy banerek na swoim blogu z odnośnikiem do tej strony. 
Zapisy do 30 listopada do północy, losowanie 1 grudnia. 
Zapraszam także do obserwowania mojego bloga, gdyż niedługo będą pojawiać się na nim ciekawe rzeczy związane ze świętami (nie tylko kartki!). Dopisanie się do listy obserwatorów nie jest wymogiem, to całkowicie dobrowolna sprawa. 

POWODZENIA!!!

34 komentarze:

  1. staję w kolejce! ale cukierasy:) może będe miała szczęście i trafią do mnie:) Pozdrawiam anapretties

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję drugiej rocznicy bloga i życzę wciąż tyle zapału do pracy:) Tyle różności tu widzę, że wybór wcale nie będzie łatwy:)
    Może ta karteczka:) prosta i elegancka i bardzo ciekawą ma formę:)
    http://marzka30.blogspot.com/2013/10/chrzest-w-skadaczku.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Z okazji urodzin Twojego bloga życzę Ci:
    -anielskiej cierpliwości przy czytaniu tych życzeń
    -szczęścia w życiu osobistym
    -dobrego zdrowia
    -domku z ogrodem i basenem
    -eleganckiej limuzyny
    -samych zwycięstw
    -spełnienia marzeń
    -miłych niespodzianek losu
    -grona prawdziwych przyjaciół
    -niewyczerpanych pokładów energii
    -uśmiechu na co dzień
    -drogi usłanej różami
    -genialnych pomysłow
    -słodkiego miłego życia
    -świeżości spojrzenia
    -głównej wygranej na loterii
    -pozytywnej aury
    -pogody ducha
    -pomyślnych wiatrów
    -gorącej miłości
    -wygodnych butów
    -cudownych wakacji
    -szczęścia
    -punktualnych autobusów
    -świetego spokoju
    -żadnych trosk
    -rzeskich poranków
    -Pomyślności
    -trafnych decyzji
    -intuicji w interesach
    -prezentów od losu
    -dużego łóżka
    -pękatego portfela
    -szerokiej drogi
    -jasności umysłu
    -niebanalnych wyzwań
    -miłych snów
    -pewności siebie
    -wielkiej fortuny
    -wielu uśmiechów
    -błyskotliwych ripost
    -romantycznych wieczorów
    -szansy na sukces
    -dużo słodyczy
    -Pozycji lidera
    -szampańskiej zabawy
    -mocnego dachu nad głową
    -samych pozytywnych wibracji
    -pełni życia
    -wielu niezapomnianych chwil
    -dużo słońca
    -olimpijskiej kondycji
    -jak najmniej zmartwień
    -wyjścia z każdej sytuacji
    -pasma sukcesow
    -niezmiennie zielonego światła
    -czystego nieba
    -stu lat życia
    -końskiego zdrowia
    -sławy
    -pokaźnego konta
    -manny z nieba
    -wysokich wygranych
    -ciągle nowych rekordów
    -serca jak dzwon
    -pewnej reki
    -komfortowych warunków
    -przyjemnych doznan
    -wielu wzruszen
    -mocnej głowy
    -otrzymywania najwyższych odznaczen
    -powodzenia
    -osiągnięcia wyznaczonych celow
    -pełnego sejfu
    -szczęscia w kartach
    -sprzyjającej pogody
    -kolorowych chwil
    -twórczego podejścia do pracy
    -mnóstwa prezentow
    -góry pieniędzy
    -udanych negocjacji
    -serdecznych przyjaciol
    -miejsca w Księdze Rekordow Guinessa
    -wesolego towarzystwa
    -dobrego apetytu
    -zlotej jesieni
    -poczucie humoru
    -wiecznej młodości
    -niewieszającego się komputera
    -sławy i chwaly
    -lekkości bytu
    -pokojowego rozwiązywania wszystkich konfliktow
    -korzystnego układu gwiazd
    -milosnych uniesien
    -czytelnych instrukcji
    -mistrzowskich zagran
    -dobrej nocy
    -wielkiej przygody
    -Słodkich snow
    -zgranej ekipy
    -bujnej wyobrazni
    -interesujacych przezyc
    -rodzinnej atmosfery
    -pomyslnych wieści
    -radości życia
    -dobrego serca
    -pelnego szkla
    -syto zastawionego stolu
    -zlotej rybki
    -zasiegu w każdym miejscu
    -Gry fair play
    -nieomylnych decyzji
    -miejsca w historii
    -kreatywnosci
    -podrozy dookoła świata
    -dużo wolnego czasu
    -beztroskiego życia
    -dobrej passy
    -celnych strzałów
    -zdobycia Mount Everestu
    -wolności
    -trafnych wyborow
    -gradu prestiżowych nagrod
    -spokoju ducha
    -oddechu od codzienności
    -samych piątek w indeksie
    -godnych przeciwników
    -szczerych komplementów
    -wszelkiej pomyślności
    -codziennych atrakcji
    -świetlanej przyszłości
    -korzystnego horoskopu
    -zdjęcia na okładce
    -Miłych sąsiadow
    -wiary w sukces
    -wielu alternatyw
    -tolerancji
    -własnego odrzutowca
    -gorączki sobotniej nocy
    -silnej woli
    -piwniczki pełnej wina
    -ambitnych planow
    -wyrozumialego spowiednika
    -kilku odkryc i kilku wynalazkow
    -owacji na stojąco
    -zniewalającego uśmiechu
    -szczesliwego trafu
    -płomiennych uczuc
    -pomocnej dloni
    -niezawodnej pamięci
    -nieprzemijającej urody
    -asa w rękawie
    -nadzienia w pączku
    -strumieni szampana
    -kominka
    -recepty na szczescie
    -zabawy do białego rana
    -odwagi
    -ptasiego mleczka
    -przygód z happy Endem
    -duzo rodzynek w ciescie
    -zmyslowych nocy
    -gwiazdki z nieba
    -wiernego psiaka
    -celnego oka
    -rozowych okularow
    -sily perswazji
    -zdolności nadprzyrodzonych
    -ostatniego slowa
    -dobrego smaku
    -wlasnego sposobu na życie
    -w zdrowycm ciele zdrowego ducha
    -wlasciwych wnioskow
    -podzielnej uwagi
    -czterolistnej konczyny
    -aby wszystkie dobre dni w żółwim tempie upływaly, a te zle szybko odchodziły w niepamięć
    -żeby w Twoim życiu było jak najwięcej dni, w których powiesz: jestem szczęśliwy!
    -żeby każdy nastepny dzień był niesamowity i wyjątkowy
    -abyś zawsze był uśmiechnięty i pełen życzliwości dla wszystkich
    -by Twoje serduszko otrzymało zapłatę za Twoją dobroć
    -aby nieosiągalne cele staly się zdobyczami codzienności
    -tyle spokoju ile tylko potrzebujesz
    -tyle szaleństwa, abyś nie oszalał z nadmiaru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojojojojojojoj... :) ale krótkie życzenia, co, pomysły się skończyły?? ;)
      Dziękuję, aż mi się buzia uśmiechnęła od ucha do ucha :)

      Usuń
  4. Gratuluję 2 lat :) mam nadzieję, że mnie to też czeka za rok :) Wszystkie Twoje kartki są piękne ale mi się najbardziej podobają albumy :) Przydałyby mi się takie na zdjęcia moich prac :) już od dawna noszę się zamiarem zrobienia kilku takich (exploding boxy, papierowa wiklina, święta jedne i drugie i z innymi pracami). Trochę podejrzałam to może wreszcie się za to zabiorę (czytaj w styczniu :))
    Oczywiście ustawiam się w kolejce :) Mam nadzieję, że wreszcie mi się poszczęści.
    Pozdrawiam i życzę szczęścia w losowaniu w moim candy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, do pierwszego albumu zmobilizował mnie roczek siostrzeńca. Chciałam żeby dostał ode mnie (od nas) coś, co z pewnością się nie powtórzy. Wydrukowałam wszystkie jego zdjęcia jakie miałam i do roboty.Album zajął mi lekko 5dni, ale też przerwy były duże. Np.jednego dnia przygotowywałam bazę, bo kartki kolorowego grubego papieru cięłam do odpowiedniego rozmiaru. Pod tym albumem napisałam, ze najgorsze było zbindowanie go, nigdzie nie umieli mi tego zrobić (w Opolu, a to duże miasto). Dlatego robię dziurki dziurkaczem i spinam je kółkami, zamówionymi w sklepiku (np.scrap.com.pl). Drugi album poszedł szybciej, choć nigdy nie mam czasu żeby usiąść i skończyć od razu. Z trzecim to samo, choć zdjęcia jego wyszły fatalnie. Dasz radę. Ale teraz siadam do projektu... to będzie checa,a jakie trudne...związane ze świętami,ale nic jeszcze nie zdradzę. Wkrótce się dowiecie co tworzę :)

      Usuń
  5. Witam serdecznie:), dziękuję za zaproszenie oczywiście chętnie wezmę udział w zabawie. Bardzo podobają mi się shadowboxy z zajączkami :). Z niecierpliwością czekam na zapowiedziane świąteczne wytworki:). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyłączę się, zaobserwuję z zaciekawieniem dalsze poczynania. Mój faworyt, to zajączek z wielkanocnego shadowboxu!
    Banerek tutaj: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :)) rocznicy :) życzę kolejnych. Masz wiele pięknych prac, ale ajbardziej podoba mi się ta http://marzka30.blogspot.ie/2013/09/fiolet-i-roz-album-urodzinowy.html :) zapraszam do siebie,także na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję rocznicy!
    Oczywiście chcę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję rocznicy. Życzę Ci dużo weny twórczej i kolejnych latek na blogu. Cukierasy z przyjemnością przygarnę.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach, mnie najbardziej urzekły Twoje exploding boxy dla maluszków - ja jeszcze żadnego w życiu nie zrobiłam a korci mnie żeby spróbować :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi najbardziej podobał się Exploding Box z jajkiem niespodzianką - to chyba była ta jadalna, tak? ;)
    Cukierki oczywiście z chęcią przygarnę, a na potwierdzenie banerek znajdziesz na: artmaniaczka.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że jadalne, to kinder niespodzianka - najsmaczniejsze i najbardziej zaskakujące jajko na świecie :)

      Usuń
  12. Gratuluję drugiego roczku i życzę wielu kolejnych.
    Piękne kartki robisz, bardzo mi się podobają składane - na chrzest.
    Z przyjemnością i wielką nadzieją pomarzę o Twoim wspaniałym prezencie.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wspomniałam o fantastycznych albumach !!! Zostałam 50 obserwatorem :)
      Miłego i twórczego weekendu.

      Usuń
  13. Gratuluję urodzin bloga! :) a co do Twojej najlepszej pracy - zakochałam się w tym albumie:
    http://marzka30.blogspot.ie/2013/09/fiolet-i-roz-album-urodzinowy.html
    No po prostu marzenie :) Obserwuje Łucka, a banerek na gatki-szmatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. zapraszam na nowy blog z rozdaniami.
    możesz dodać również swój konkurs ;)
    http://blogowekonkursy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabi, wysłałam formularz na Twojej stronce - świetna sprawa dla blogerek organizujących candy/konkursy/wymianki i chcących się rozreklamować w sieci.Z chęcią się dopisałam i mam nadzieję, że wkrótce tam też można będzie znaleźć mojego bloga. Jaki jest kontakt do Ciebie, podaj proszę? Dzięki i pozdrawiam. Aha, powodzenia w moim candy ;)

      Usuń
  15. Uwielbiam albumy i bardzo spodobał mi się twój : http://marzka30.blogspot.ie/2013/09/fiolet-i-roz-album-urodzinowy.html

    Zgłaszam się do candy :) http://mydreamlucky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Z każdym dniem mi coraz milej, gdy zaglądam tu i widzę coraz więcej zainteresowanych, więcej obserwatorów i komentarzy. A najbardziej mnie zaskoczyły odpowiedzi na moje pytanie odnośnie moich prac (która podoba się najbardziej). I zaskoczyły mnie aż trzy głosy na album fiolet/róż. A dlatego jestem zdziwiona, bo choć sama byłam dumna z efektu końcowego, to zdjęcia na szybko robiłam wieczorem i wyszły fatalnie, tym samym pogarszając wygląd albumu. Nie widać na nich tego ślicznego ciemno-kremowego błyszczącego papieru, który był i bazą do albumu, i podkładką pod zdjęcie. Zdjęcia też nie oddają prawdziwych pięknych róży i fioletów. Ale skoro Wam się podoba to musi coś w tym być, dziękuję za miłe komentarze :) I czekam na dalsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję rocznicy!!!
    Ciężko wskazać jedną pracę. Ponieważ bardzo lubię prace dla dzieci to Twoje pudełeczka bardzo mi się spodobały: http://marzka30.blogspot.ie/2012/09/exploding-box-dla-maluchow.html
    Pozdrawiam
    Oczywiście chętnie wezmę udział w zabawie !
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję rocznicy :) Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Tworzysz tak piękne prace, że bardzo ciężko wybrać tą jedną najładniejszą :) Ogromnie podobają mi się karteczki dla dzieciaczków. Takie prościutkie i delikatne jak np. ta: http://marzka30.blogspot.com/2013/10/witamy-na-swiecie.html
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna rocznica ( moja podobna, ale z braku aktywności wstyd się przyznać nawet)
    Daleko mi do bycia mamą, ale jak kiedyś nią zostanę to Twoje tegoroczne kartki są cudowne.
    Banerek u mnie : Try to design

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi najbardziej podoba się Twoja praca z posta http://marzka30.blogspot.com/2013/03/shadowbox-po-raz-drugi.html. Zapisuje sie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekne jest to - http://marzka30.blogspot.ie/2013/11/happy-halloween.html#comment-form
    Zglaszam sie oczywiscie
    damiansowa@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Radości tworzenia na kolejne lata blogowania Ci życzę oraz przepięknych świat w tym roku. Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  23. ustawiam się w kolejce ;)
    Wspaniałe nagrody ;)
    Wszystkie twoje prace są wyjątkowe ;)
    http://pinku-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ a najbardziej podobają mi sie kartki zokazji narodzin szczególnie " sweet boy"

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też jestem za albumami, są wspaniale przemyślane. Kolejka już trochę ma uczestników, ale i ja się w ustawiam i cierpliwie czekam. Gratuluję dwóch latek...

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem tu nowa i jeszcze nie znam Twoich prac, przejrzałam blog i w oczy rzuciła mi się kartka Halloweenowa, super kolorki :) z chęcią ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam, mi jak wielu osobom tutaj podobają mi się albumy Twojego wykonania :) oby tak dalej :)
    Z chęcią dołączam do listy chętnych :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przejrzałam sobie kilka stron Twojego bloga i najbardziej spodobała mi się kartka na chrzest święty Marcelka.
    Super pomysł i wykonanie :).

    Chętnie się przyłączę do zabawy.

    OdpowiedzUsuń