O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

środa, 19 lutego 2014

Chłopięco

Oto moje ostatnie dzieciaczkowe wypocinki. Dla maluchów, dla chłopczyków,  
na niebiesko, a co...









Pierwsza szarpana, cieniowana, tak lubię...
Druga prosta, elegancka, stonowana, już nawet na dedykację nie było miejsca.  
Obyło się bez...

6 komentarzy:

  1. Piękna kartka. Musiała wymagać sporo pracy. Lubię takie ręcznie robione kartki, czy zaproszenia. Cieszą oko i są prawdziwą pamiątką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey jestem Olcia ,
    bardzo dobrze przegląda się twoje wpisy, zapewne obejrze twojego bloga też nie raz, a obecnie pozdrawiam i proponuję wejść na moją strone online

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Olciu, dopiero dziś zauważyłam Twój komentarz. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa, ale powiedz, jak z tak odmiennymi zainteresowaniami trafiłaś na mojego bloga? Mam nadzieję "usłyszeć" Cię tu jeszcze nie raz :)

      Usuń