O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

środa, 1 października 2014

Mój Kubuś

2 września przyszedł na świat nasz synek Kubuś. Duży chłopak, bo ważył 4,27kg, a to naprawdę dużo jak na moje wątłe gabaryty :)
Karteczki z okienkami przygotowałam jeszcze przed jego narodzinami. Wystarczyło cyknąć uroczą fotkę i wywołać w hurtowej ilości. I wysłać w świat... Oto mój Kubuś:





8 komentarzy:

  1. Gratulacje i życzę wszystkiego co najlepsze świat może maluszkowi zaoferować.
    Mój synek też urodziny obchodzi 2 września. Pozdrawiam Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny i nietypowy pomysł na oprawę zdjęcia :) Gratuluję kreatywności i pięknego dziecka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł genialny, bardzo ładnie to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właściwie to świetny pomysł na prezent na nadchodzące święta, taka pomysłowa oprawa zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. CUDNY syneczek:) i Twoje prace piękne...dziekuję za odwiedziny i pozostawione ciepłe słowa...:)
    co do jarzębinek , szyszek i innych dodatków polecam zwykłą giełdę kwiatową....można tam upolować prawdziwe cudeńka....i polecam szperanie w polskich sklepach scrapowych...SCRAP PASJA, STUDIO75, LEMONCRAFT, NA STRYCHU...tu kupuję i polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki słodziak :* Życzę mu dużo zdrówka i radości :* A Tobie Kochana cierpliwości :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodkie Maleństwo:))))) zdrowia dla Mamy i Synka !

    OdpowiedzUsuń