O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

niedziela, 30 sierpnia 2015

Moje zdolne skarby

Tym razem pochwalę się "wytworami" mojej także zdolnej rodzinki, haha :)
Hania (3 latka) widząc jak zaciekle tworzę poprzednie sowy paczuszki uznała, że będzie mi pomagać. Podkradła mi gotowe oczy i dziubki, ale do tego zażyczyła sobie włosy - "bo sowa musi mieć włosy", hahaha. Powycinałam jej kolorowe paski z papieru i tak więc proszę bardzo - owłosione sowy mojej trzylatki:


A mój mąż zaczął się ostatnio bawić w stolarkę i wyczarował taki oto odjazdowy komplet do kuchni. Chlabak i szafeczka na przyparawy. Skrzynki są po winie, a słoiczki z Ikea. Prosty, ale okazały. Dla mnie czad na maxa.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz