O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

czwartek, 26 listopada 2015

WYNIKI CANDY

Przepraszam, z jednodniowym opóźnieniem,ale mam zwycięzcę mojego 
rocznicowego candy. 
Hania losowała, a Kuba doglądał czy losowanie przebiega jak należy :)
A tak to wyglądało:


Drogą losowania wygrywa:


Karolinko, prześlij mi swój adres na mojego mejla do 2 tygodni. Nagroda będzie losowana drugi raz, gdybyś się nie odezwała. Gratuluję :)

Dziewczyny, tworzycie wspaniałe rzeczy. Dzięki takim konkursom i rozdawajkom można poznać wiele ciekawych blogów. 
Dziękuję za udział w moim candy i mam nadzieję, że będziecie mnie odwiedzać i komentować moje posty, bo w ten sposób doceniacie i dowartościowujecie osoby, które tworzą i liczą na Waszą opinię. Dziękuję jeszcze raz :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz