O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

wtorek, 26 lipca 2016

Własna mapka do kartki

Podczas przerwy w pracy, nudząc się i jedząc lunch, zastanawiałam się nad nową kartką, jej układem, kompozycją,  czyli tzw. mapką. I wymyśliłam sobie taką oto karteczkę:


Kartka była w mojej głowie, a ja nie potrafiłam znaleźć czasu, by do niej usiąść. Na szczęście zajrzałam na Wyzwaniowo i zobaczyłam wyzwanie będące liftem Lady E na blogu Towarzystwa Dobrej Zabawy. Aż zdębiałam widząć jej kartkę, bo mapka, a nawet układ i ilość papierów na jej kartce, fala wydarta na wierzchnim papierze...wszystko przypominało mi moją uknutą dla siebie samej mapkę. Ale sie ucieszyłam. Wówczas czym prędzej zasidłam do pracy, czas jakoś sam się znalazł, haha. 
Tak więc pracę zgłaszam jako lift Lady G na blogu Towarzystwo Dobrej Zabawy. No spójrzcie sami...czyż nie podobna?

http://tdz-wyzwaniowo.blogspot.ie/2016/07/lift-kartki-emilii-sieradzan.html

Dodatkowo zgłaszam ją na wyzwanie gościnne Bingo z Zuzą na blogu Eco-Deco:
bo karteczka zawiera tekturkę, guzik oraz kwiatek (a nawet kilka ;)

http://eko--deco.blogspot.ie/2016/07/wyzwanie-goscinne-bingo-z-zuza.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz