O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

poniedziałek, 7 listopada 2016

Candy na 5 urodziny bloga!!!!

Niesamowite, ale już 5 lat minęło odkąd prowadzę bloga i publikuję tu rzeczy, które tworzę. 
Są to najczęściej kartki, ale lubię też bardzo exploding boxy, jak i albumy, mimo że zajmują mi wciąż bardzo dużo czasu. Od czasu do czasu uda mi się zrobić jakąś dekorację, głównie świąteczną. 
Lubię też brać udział w różnych wyzwaniach. Nie dla nagród, bo wygrać jest bardzo trudno, ale dla samej zachęty do tworzenia. Dla inspiracji, motywacji do zrobienia czegoś, na co by się samemu nie wpadło. 
Lubię bardzo czytać Wasze komentarze, mimo że nie prowadzę bloga tak często jak inne dziewczyny, które potrafią dostać kilkadziesiąt komentarzy pod jednym postem (WOW!). Ale tu chodzi o zdobycie grona wiernych obserwatorów, a do tego trzeba dużo tworzyć, jak i udzielać się na innych blogach. U mnie z tym różnie ze względu na chroniczny brak czasu. Pracuję na pełny etat, do tego dwójka maluchów...ciężko znaleźć chwilę dla samej siebie. Mimo to działam i chwalę się tu moimi wytworami :)
Uzbierałam kilka fajnych przydasi, które w związku z rocznicą bloga chcę komuś podarować. Niestety będzie to jedna osoba, tak to w candy bywa. Ale myślę, że warto spróbować się zapisać na moje candy, bo nowe przydasie zawsze się przydzadzą :)

Do rozdania mam:
- zestaw z serii "A beautiful life" firmy LOVE TO CRAFT (jest to bloczek papierów 6x6 incha, rozetki, drewniane ozdobione ramki i ozdobne ćwieki perełki)
- do wyboru wycinki z Big Shota w dowolnym kolorze (mam całą paletę barwnych papierów), z każdego wykrojnika góra 5 wycinek (chyba, że ktoś potrzebuje np 2 rodzaje wycinek, wtedy wytnę ich większą ilość)
- 3 kolorowe taśmy błyszczące Glitter Tape, każda po 5m (róż, fiolet i błękit)
- garstka drewnianych klamerek (zawsze je można sobie pomalować farbką) i dzwoneczków, w sam raz do prac świątecznych
- garść stempli już wyciętych ładnie, tylko przyklejać, 3 z nich są świąteczne i do kolorowania (to te duże).

Myślę, że jest o co walczyć :)

Zasady są proste:
- proszę skopiować i wkleić W ODDZIELNYM POŚCIE banerek o candy i informację o nim z linkiem do tego posta,
- proszę umieścić go także na pasku bocznym z odnośnikiem do mojego candy (nie bloga),
- fajnie gdybyście zostali u mnie na dłużej, odwiedzali mnie częściej i komentowali, ale nie wymagam od 
  nikogo dodania mnie do postów obserwowanych KONIECZNIE, bo uważam że to niemiłe i nie fair, bo i  
  tak większość osób to robiących o danym bloga szybko zapomina. Mimo to wierzę, że ktoś zostanie ze 
  mną na dłużej :)
- proszę o przejrzenie mojego bloga i podzielenie się ze mną w komentarzu (to KONIECZNE) tym, co 
  Wam się u mnie najbardziej podoba, tzn. jakie prace 

To wszystko. Chyba nie tak ciężko wziąć udział w moim candy? 
W końcu na wygraną trzeba sobie jakoś zasłużyć :)

Poniżej banerek:

Przybliżę Wam teraz przydasie do wygrania:







A teraz zdjęcie wycinek z Big Shota, do wyboru, do koloru:

Ps. kokardki są małe, ja tylko wycinam, a składacie je sobie sami, to samo z kwiatkami.  Zdjęcia z przykładami są w podanym poniżej poście "Zamianka".
Dla osób, które tu weszły, a nie chcę skorzystać z candy, link do posta z ZAMIANKĄ
Chcę się powymieniać wyżej pokazanymi wycinkami na inne o podobnej tematyce.

UDANEJ ZABAWY!!! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz