O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

środa, 16 listopada 2016

Na 18-tkę

18-tka brata...to musi być coś specjalnego. Kartka? ok, ale nie taka zwykła, którą rzuci w kąt. Ta będzie sztalugowa więc będzie MUSIAŁ ją postawić na półce, hihi ;)

Tak wyglądała kartka wrzucona tu kilka miesięcy temu (nie miała jedynie 18-tki w górnym lewym rogu). Bez specjalnego przeznaczenia, bezimienna...

  Ja postanowiłam przerobić czyli tchnąć w nią nowe życie. Tym razem przeznaczyłam ją na 18 urodziny przyrodnego brata. A że sposobały mi się kartki sztalugowe, co zresztą widać w ostatnich postach (i w przyszłych) więc proszę bardzo...

KARTKA SZTALUGOWA NA 18-TKĘ!!!


 Zgłaszam ją na fajny temat "U jak ulubiony" w kolejnym wyzwaniu Kartkowego ABC. 
A co tak najbardziej w tej kartce lubię? KOLORY!!! Moje ukochane brązy, beże, pomarańcze...takie kolory jesieni. Uwielbiam w pracach sznurki oraz od jakiegoś czasu tagi, a taki z metki dżinsów jest już naprawdę cool na maxa :)

https://kartkoweabc.blogspot.ie/2016/11/wyzwanie-23-u-jak-ulubiony.html


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz