O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

niedziela, 17 września 2017

Witaj szkoło!

Dla mojej Hanusi na osłodzenie roku szkolnego.
W Irlandii już 5-latki idą do szkoły, ale moja córka zniosła to dzielnie, bez stresu,
płaczu i zniechęcenia. Wręcz odwrotnie.
Brawo moja księżniczko :) Dla Ciebie miś słodziak z babeczką i balonem w prezencie.

Miś to wykrojnik firmy "Me to you" - Birthday Surprise. Jest przy nim trochę roboty, bo wszystkie elementy (prócz balonika, to osobny malutki wykrojnik) wykraja się jednocześnie, są na jednej płytce. Tak więc trzeba nim wykroić kilka kolorowych papierów i na koniec poskładać w takiego oto misia z mufiną :)

.


Misia zgłaszam na wyzwania w:











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz