O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

piątek, 29 grudnia 2017

Ostatnia świąteczna

Żeby zakończyć jeszcze w tym roku posty z BN kartkami pokażę Wam ostatnią karteczkę, zrobioną naprędce bez żadnych planów, mapek, przygotowań.
Złapałam to co zawsze mam pod ręką: eco papier, scrap papier z motywem drewna, sznurek, świąteczną tekturkę z napisem 25DEC, które akurat były na wierzchu po ostatnich kartkach, jak i gałązkę choinkową z zeszłorocznej wymianki na wycinki, która też była na wierzchu wraz z innymi świątecznymi wycinkami gotowymi do użycia.
W tym roku powstało bardzo mało kartek na mój własny prywatny użytek, zaledwie 12, nad czym bardzo ubolewam, bo miałam pomysłów na więcej. Chciałam porobić gwiazdy betlejemskie z foamiranu, który tak polubiłam, niestety plecy odmówiły posłuszeństwa,
a wcześniej już wykonałam 50 kartek BN na zamówienie, co też zabrało mi cenny wolny czas (oczywiście tego zamówienia nie żałuję, to było duże wyzwanie i się powiodło,
i wynagrodziło z nawiązką :)
Za rok zabiorę się za kartki na BN po prostu wcześniej - postanowienie noworoczne, haha :) Pozdrawiam :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz