O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

wtorek, 22 listopada 2011

Wiosennie...zimą...

Kwiaty każdy lubi. A już na pewno każda scrapująca Polka :) Ja za sprawą pewnej znanej mi osóbki pokochałam sztuczne kwiaty, których kształtów i kolorów znajdziemy mnóstwo w każdym internetowym scrap sklepie. Ale dziś nie o takich kwiatkach mowa, a o suszkach. W Irlandii już zima więc i kwiatków coraz mniej, dlatego żałuję, że nie zbierałam ich na potęgę, kiedy mogłam. Z tego co udało mi się uzbierać i ususzyć powstały te karteczki:





Ostatnia kartka, podobno "przebogata" (o gustach się nie dyskutuje), mi osobiście bardzo przypasowała do charakteru i mojej ulubionej kolorystyki - brązy, pomarańcze - po prostu jesień. Tutaj wykorzystałam zasuszone trawy i takie tam, których mnóstwo rośnie wokół nas. Wystarczy się rozejrzeć...

1 komentarz:

  1. bardzo mi się podobają te suszone elementy, poważnie:)) taka prostota, w której cały urok:)

    OdpowiedzUsuń