O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

środa, 11 lipca 2012

Candy przydasiowe

W listopadzie minie rok od założenia tego bloga. Z tej okazji (jak obyczaj stary każe) chciałam zorganizować moje pierwsze candy, ale że moje, z niecierpliwością wyczekiwanie dzieciątko, będzie miało niecały miesiąc, a ja w związku z nim masę roboty :) postanowiłam przyspieszyć rozdawanie. Najbliższa okazja to 30 lipca, czyli moje KOLEJNE urodziny ;) To już niedługo więc chętnych serdecznie zapraszam na rozdawanko. A częstuję:
1)25x kolorowy papier 270g(multi-coloured pad) 2)12x papierowe serwetki 40x20cm (paper napkin) 3)piankowy alfabet - niebieski (blue foam letter & number stickers) 4)10x blankiety do kartek z kopertami 12,7cmx17,8cm (blank cards) 5)80xnaklejek piankowych (foam stickers) 6)dziurkacz ozdobny 1,5cm (decorative punch) 7)18x błyszczące kwiaty (glitter flowers) 8)120x białe półperełki (gem stones) 9)120x trójkolorowe kwadratowe kryształki(stick on diamonds) 10)120x trójkolorowe okrągłe kryształki (stick on diamonds) Zasady wszyscy znają: zostawiamy komentarz pod tym postem i umieszczamy banerek na swoim blogu z odnośnikiem do tej strony. Zapisy do 30 lipca do północy, losowanie 31 lipca. Fajnie byłoby mieć więcej stałych obserwatorów swojego bloga, ale nie jest to żadnym wymogiem, a po za tym, z przykrością stwierdzam, że podczas ciąży zaniedbałam się w prowadzeniu bloga i w tworzeniu w ogóle. Ale pamiętajcie o mnie, ja wciąż tu jestem...zaglądam...i Was też obserwuję:)

88 komentarzy:

  1. no to jak obyczaj każe zapisuję się pierwsza!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zaproszenie do candy,z przyjemnością wezmę udział;)
    jak dobrze obliczam-masz termin na październik - super miesiąc! :D ja jestem z piętnastego:)
    pozdrawiam ciepło!


    pees.wyyyyłącz proszę weryfikację obrazkową:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyłączyłam, choć nawet nie wiem czego ona dotyczyła...?
      Jeszcze wiele rzeczy musiałby mnie ktoś tu poduczyć,choćby samo pisanie/redagowanie posta (dlaczego wszystko co piszę wyświetla się w poście jednym ciągiem?bez spacji, które stawiam, bez rozpoczęcia tekstu w drugiej linijce, itp...?). Pewnie powinnam pisać w html, ale mało się na tym wszystkim znam.Ale jak też w poście wspomniałam, nie mam już sił, ani czasu skupiać się teraz nad takimi rzeczami, więc wybaczcie proszę moje błędy ;)

      Usuń
  3. Dzień dobry. Jestem pierwszy raz i staję w kolejeczce: i do Candy i do obserwatorów :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja się ustawiam z wielką ochotą i zapraszam do mnie na "słodkości: :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuję się w kolejce po słodkości;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam! Ja również jestem w "dwupaku", ale termin mam na połowę sierpnia. Też przez to zaniedbuję swojego bloga,więc doskonale Cię rozumiem. Zapisuję się na słodkości i pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc trzymam kciuki: i za pomyślne rozwiązanie, i za pomyślne losowanie :)

      Usuń
  7. Ja też się ustawiam w kolejce , co do bloga to z tym różnie bywa. Ja mam problem z umieszczaniem banerków w pasku bocznym :))) Zapraszam na moje roczkowe słodkości i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja przyszlam,na zaproszenie czyjes,nie powiem czyje :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za zaproszenie i z ochota ustawiam się po słodkości
    Pozdrawiam Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo chętnie ustawię się w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam,
    Przyznam się że trafiłam tuta z bolga Aśko:)
    Ustawiam się w kolejce tylko nie mogę zostać obserwatorem- bloger się obraził czy coś...Więc jeszcze zajrzę:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja się skuszę na takie słodkości :)
    Pozdrawiam
    Orin
    http://bialawalizka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam w takim razie kciuki za pomyśle rozwiązanie już teraz :)
    Z chęcią się zapisuję i pozdrawiam!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciągle się uczę i zbieram przydasie. Może kiedyś i mnie uda się
    zrobić ładną kartkę.
    Zapisuję się!
    http://barbaratoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się i ja!
    Życzę kolejnych owocnych roczków i trzymam kciuki za maleństwo!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczęśliwego i lekkiego rozwiązania życzę! Przedłużam ogonek i puszczam wici dalej tu: roma-dobrenaspleen.blogspot.com
    Zapraszam również na candy tu: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mocno trzymam kciuki za Ciebie i dzieciątko :) Ja jeden poród mam za sobą. Michałek ma już 19 miesięcy, ale być może kolejny już w przyszłym roku :) Zapisuję się i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo.. zdrówka dla dzidziusia :)
    I ja się zgłaszam i zapraszam też na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale skarby piękne rozdajesz:) Ustawiam się w kolejce i zapraszam również do mnie na candy:

    http://chwile-niezapomniane.blogspot.com/2012/07/candy-makami-pachnace.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również bardzo chętnie wezmę udział :) Szczęśliwego rozwiązania ;D ;) Pozdrawiam
    Informacja o candy u mnie na blogu znajduje sie w prawym pasku bocznym ;) www.hafcikowa.nablogu.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Również z chęcią się zapiszę :) i życzę szczęśliwego końca ciązy :) już bliżej niż dalej :) pozdrawiam olenkaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. trafiłam przypadkiem, ale również z chęcią się zgłoszę i wracam do oglądania Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dołączam do udziału w candy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Dołączam się do zabawy . A przede wszystkim zdrówka dla ciebie i maleństwa.
    Pozdrawiam Mili

    OdpowiedzUsuń
  26. dopisuje się do kolejki i czekam na jakies scrapy z malenstwem:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z przyjemnością się zapisuję.
    Życzę dużo zdrówka Tobie dziecięciu.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. I ja się zapiszę :)
    justyna.jesse.lampert@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się
    http://modelinka10024.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się :) Obserwuję jako Magg
    Dodałam banerek :) magg-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapisuję się:0 Baner jest z prawej strony mojego bloga:)
    http://ilovehim122.blogspot.com/
    Obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  32. To ja również się zapisuję, a w wolnych chwilach zapraszam na laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. a niech mnie :) a nóż widelec się uda :) zapisuję się z przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
  34. ostawiam się w kolejce :)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam sie ;)
    Baner: http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. zgłaszam się :)
    baner oczywiście dodałam
    obserwuję jako: Kasia

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się :]
    Banner już jest i obserwuję :D

    Zapraszam do mnie: http://everyonelovesrainbow.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  38. z miłą chęcią zapisuję się na Twoje candy! I na pewno będę często zaglądać, bo mi się tutaj podoba!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się i na pewno jeszcze wpadnę http://czarna-baba-jaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się ; )
    Obserwuję jako magnesowa
    info o rozdaniu http://magnesowa.blogspot.com/
    e-mail agula221@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Przyłączam się do zabawy. Tobie i dla maleństwa życzę wszystkiego najlepszego. Zapraszam do mnie http://www.pasje-nitka-pisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się :D
    Obserwuję jako Ag@
    baner dodałam: http://swiatdekoracji.blogspot.com/
    e-mail: agnieszkasaletnik@onet.pl
    Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziękuję za wszystkie miłe słowa i życzenia pod moim i maleństwa adresem :)

    OdpowiedzUsuń
  44. I ja się chętnie przyłączę. :)
    Dla Ciebie i dzieciątka wszystkiego naj. :)

    OdpowiedzUsuń
  45. zapisuje się :)
    chętnie zbieram takie przydasie

    OdpowiedzUsuń
  46. zgłaszam sie, obserwuje jako exality, wkleilam baner http://exality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Dopisuje się również.:)
    Pozdrawiam!
    http://zonaswojegomeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. wspaniałe nagrody! oczywiście, że staję w kolejce.
    zapraszam do mnie
    wszkatulce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłoszę się moją skromną osóbką :) bannerek już zostaje wklejony na bloga inacessible-dream.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Również ustawiam się w kolejce:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  51. zgłaszam sie :) banerek na http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/
    super candy :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Witaj :)
    Szczęśliwego rozwiązania :).
    Zapisuję się oczywiście do rozdawnictwa, info tu: http://przy-kominku.blog.onet.pl/Roz-biel-braz-bez-D,2,ID481188002,n
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  53. ustawiam się w kolejce do losowania, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Chętnie dołączę do kolejkowego towarzystwa:-)))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  55. Obserwacja włączona. Baner już umieszczony ;-)
    Alicja M.
    http://my-candys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. pozdrawiam serdecznie i zapisuję się w kolejce po słodkości

    OdpowiedzUsuń
  57. Ustawiam się i ja w kolejce - przydasi nigdy za dużo :-) A Tobie życzę szczęśliwego rozwiązania i wszystkiego dobrego dla maluszka :-)
    info na moim blogu kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja też obowiązkowo staję w kolejce po te cudeńka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. chętnie przygarnę co nieco!

    OdpowiedzUsuń
  60. ale słodyczy...
    fajnie było by wygrać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam dodać że życzę szczęśliwego rozwiązania, ja przeżywałam to niespełna dwa lata temu...

      Usuń
  61. Trzymam kciuki za Ciebie i Maleństwo :* i ustawiam się w kolejce :D

    OdpowiedzUsuń
  62. Wpadłam przypadkiem na słodkości ale chyba zostanę na dłużej... jednocześnie zapraszam na słodkości do mnie.
    http://napolanie.blogspot.com/2012/06/89-zapraszam-na-candy.html
    Życzę Wam duuuuużo zdrówka i cierpliwości ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  63. I ja dopisuję się do kolejki bo kusisz takimi wspaniałościami że ciężko się oprzeć.

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja również się zapisuję:) Cudowności:) Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i lecę do Ciebie w gościnę:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Z chęcią się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo ciekawe przydasie :) Banerek na blogu też jest http://arteglazejowka.blogspot.com/ Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  67. Uuuu... jakie ładne przydasie chcesz komuś sprezentować! Nie mogę się nie ustawić w tej przydługiej kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. zgłaszam się oczywiście
    http://zachciewajki.blogspot.com/
    u mnie za scianą , czyli u mojego brata juz na dniach pojawi sie maleństwo

    OdpowiedzUsuń
  69. Pragnę i ja zgłosić swój udział :)

    http://weavingcraft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Ustawiam się w kolejce po kuszące słodkości :)) pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  71. Przesyłam serdeczne życzenia urodzinowe :-) Dołączam do zabawy i pozdrawiam. http://otomojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Och gdyby tak mi się poszczęściło .. ehh - :) Zapraszam cię do odwiedzenia mojego blogu i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  73. Zgłaszam się ;))

    http://modnamoda-sandra.blogspot.com/2012/07/candy-w-ktorych-biore-udzia.html

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja też się piszę
    http://mordoklejka-i-rodzinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. I ja spróbuję ;) wszystkiego dobrego!:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Zgłaszam się Obserwuję +Bannerek :)

    OdpowiedzUsuń
  77. witam:):) i ja się zapisuję na takie słodkości:):)
    Pozdrawiam niebiesko yolcia z hafcikowoyolci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. i ja chętnie przyłączę się do zabawy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  79. Dziękuję za udział w candy, zaraz podam zwycięzcę :)

    OdpowiedzUsuń