O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

sobota, 30 listopada 2013

OSTATNI DZIEŃ CANDY!!!

Dziś ostatni dzień mojego candy, ależ to zleciało. Zaskoczona jestem ilością komentarzy i zgłoszonych osób, bo na początku słabo z tym było, aż tak dziwnie się robiło, trochę przykro... A to tylko moja wina, bo za mało się reklamowałam, za mało buszowałam po innych blogach, za mało komentowałam inne prace. Tylko wtedy o nas wiedzą, gdy się pokażemy :)
Tak więc postanowiłam działać: poodwiedzałam ulubione blogi, pobuszowałam po necie i znalazłam kilka nowych, równie ciekawych, wzięłam udział w kilku innych zabawach candy, udzielałam się komentarzami na innych blogach, na fejsie i ruszyło. Dodatkowo zgłosiłam się do listy blogów na stronie "Spis blogów handmade", jak i zgłosiłam swój konkurs na stronach: "Blogowe konkursy" oraz "Candy i rozdania" (linki na pasku obok). Podziałało co mnie bardzo cieszy :)

 A więc:

Candy trwa do północy.
Wyniki candy jutro.
Losuje: Hania ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz