O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

sobota, 17 maja 2014

Pudełeczko na Komunię Św.

       Moje pierwsze "dzieło" na Komunię Św. Na zamówienie, gdyż w mojej rodzinie te wielkie uroczystości zaczną się dopiero od przyszłego roku.
     Pudełeczko okleiłam marmurkowym papierem w kolorze bieli i ecru. W środku książka, która może symbolizować Biblię z imieniem "pierwszo-komunistki" i datą uroczystości, a boki wedle życzenia oklejone życzeniami darczyńców, pięknym fragmentem pieśni, w sam raz na tę okazję oraz symbolami związanymi z obrzędami kościelnymi, mszą św. 
        Mam nadzieję, że Julce podobało się moje pudełeczko z niespodzianką..?



























6 komentarzy:

  1. Piękne :) a winogronka - cuuuuuudneeee :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Aniu, niezła jesteś, rzadko tu coś wrzucam (5 miesiąc ciązy i latanie za 19miesięczną Hanią nie pozwala na nic innego jak odpoczynek w wolnej chwili), a zawsze jak już wrzucę, to mam komentarzyk od Ciebie, ślicznie dziękuję za obserwowanie, pomimo mojej bierności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały prezent i pomysł, a winogronka ba^^

    OdpowiedzUsuń
  4. eleganckie! i świetne te papiery!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. pudełko cudne, bardzo mi się podoba :) winogrona- bomba.

    OdpowiedzUsuń