O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

sobota, 30 sierpnia 2014

Obrazki dla mojego dzidziusia

Dawno dawno temu malowałam, rysowałam...ale gdzieś to po drodze odstawiłam na bok. Talentu wielkiego w tym kierunku nie mam, ale ciufę potrafię namalować, haha ;)
Brakowało mi kolorowej dekoracji na ścianę do pokoju dzidziusia, postanowiłam nie kupować, a zrobić sama. Stanęło na obrazkach malowanych farbkami akrylowymi. To obrazki z pojazdami, czyli typowo chłopięce motywy.
Ach, jak mi się teraz córa urodzi to... będzie chłopczycą i tyle, hihi.


3 komentarze:

  1. śliczne! lokomotywa jest bajeczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) mi ona też najbardziej się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne! Mój Szymuś był by zachwycony :) Fajnie, że robisz sama dekoracje dla Malucha :)

    OdpowiedzUsuń