O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

piątek, 19 grudnia 2014

Prostota w sam raz na Święta

A jednak musiałam dorobic parę kartek. W końcu wszyscy Ci najbliżsi musieli dostać od nas życzenia tradycyjną drogą, a jak wspominałam poprzednio, gotowców nie kupuję.
Kupiłam niedawno blankieciki z okienkami, lubię takie gotowce, bo sama nie przepadam za wycinaniem okienek nożykiem.
A że zostało mi kilka świątecznych motywów, niestety w większości białe, bezpłciowe, to ozdobiłam je brokatem, dokleiłam kokardkę czy koralik, wydrukowałam gotowe (oprócz Merry Christmas) digi napisy od Jolagg (DZIĘKUJĘ!) i najprostsze, najszybciej zrobione karteczki na Święta gotowe :)



4 komentarze:

  1. Najprostsze powiadasz, ale ile uroku mają w sobie :* Buziaki :* Życzę zdrowych, pogodnych i rodzinnie spędzonych Świąt Bożego Narodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za życzenia i komentarz. Również zdrowych i pogodnych Świąt życzę, oprószonych bielutkim śniegiem, z choinką i uśmiechnięta rodzinką oraz wszystkiego dobrego na Nowy Rok :)

      Usuń
  2. Bardzo dziękuję za udział w moim candy i zapraszam na ogłoszenie wyników 22.01 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pieknie i różnorodnie tworzysz! Jestem pod wrażeniem i czekam więc na kolejne prace, a jak piszesz to mają być zaproszenia> Dziękuję za udział w moim candy i myślę, że jeszcze nie raz zajrzę do Ciebie! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń