O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

wtorek, 28 lipca 2015

Z motylem

I znów wyzwanie tym razem z motylem. Na kartce miał pojawić się jego motyw, więc jednego gotowego motylka przykleiłam, drugiego (ważkę) wycięłam Dimension Punch'erem firmy Cut w pasku papieru. Punch'er ten nie wycina motywu, jedynie wykraja w papierze jego zarys. Kontury ważki wystarczyło podważyć i podnieść do góry,
 i od razu mamy motyw w 3D. Fajna sprawa. Oto karteczka:



Kwiatuszek własnej roboty z bliska:


A na koniec tył kartki. Wiem, że niektóre dziewczyny ozdabiają również tyły kartek, jak i wklejają ozdobny papier do środka kartki. Ja tego zazwyczaj nie robię. Dziś musiałam "ozdobić" lekko tył kartki, bo dopiero po jej skończeniu okazało się, że z tyłu, w lewym górnym rogu pozostała rysa po ołówku, której nijak nie dało się już zgumować (taki papier). Postanowiłam ją "ukryć" pod dużym motylem ;)
Mój stempelek pochodzi od Lemonade


Powyższą pracę zgłaszam na wyzwania:

1) Do bloga Studio75 na wyzwanie #7

http://studio75pl.blogspot.ie/2015/07/challenge-7.html

2) Do Skarbnicy Pomysłów na wyzwanie #7 z mapką

http://skarbnica-pomyslow.blogspot.ie/2015/07/wyzwanie-7-mapka.html




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz