O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

poniedziałek, 14 marca 2016

Clean&Simple na Wielkanoc

Dziś seria czterech kartek wielkanocnych bez korzystania z papierów scrapowych, no...tylko w odrobinie, jako dodatek do moich rysunków. W identycznej kompozycji, na identycznej bazie, z identycznymi dodatkami, nawet tło identyczne, haha, więc serię tę będę traktować jako jedną pracę podzieloną na cztery (to jak z obrazami np, trzyczęściowymi). 
A więc oto moja nowa praca wielkanocna:


Mój nierozerwalny zestaw zgłaszam na wyzwanie pt. "Wielkanocnie" w Miszmasz Papierowym (blog sklepu):

http://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.ie/2016/03/wielkanocnie-czyli-pierwsze-miszmaszowe.html

Zgłaszam także na wyzwanie pod zabawnym tytułem "Użyj czarnego długopisu" w Craftowym Ogródku:

http://craftowyogrodek.blogspot.ie/2016/03/wyzwanie-uzyj-czarnego-dugopisu.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz