O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

wtorek, 12 kwietnia 2016

Zaproszenia komunijne cz VI

Podobne zaproszenie otrzymałam swego czasu z całkiem innej okazji. 
Spodobała mi się ta wersja, a ze względu na to, że dodatków na niej mało, wręcz malućko, więc postanowiłam spróbować zrobić podobne na Komunię Św. dla dziewczynki. Najwięcej czasu spędziłam tu nad tekstami, a potem ich pomiarami i wycinaniem. Reszta poszła szybko. Mało dekoracji, tylko symboliczna hostia, ale tekstu dużo i bogato.
Mam nadzieję, że się podoba, choć teraz widzę tam kilka rzeczy do poprawki. No ale to tylko wstępna próbna wersja.





Muszę dodać, że zaproszenia te mogą równie dobrze służyć jako zaproszenia na Ślub lub Chrzest. Kształt, papiery, dodatki mogą być identyczne (ale nie muszą), jedynie symbol hostii zostanie zastąpiony obrączkami lub gołąbkami w przypadku ślubu, a świecą czy gołąbkiem w przypadku chrztu. Oczywiście zmienią się też teksty. Wszystko w zależności od okazji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz