O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

sobota, 22 października 2016

Kartki sztalugowe dla najmłodszych

Pierwszy raz u mnie kartki typu sztalugowego. Nie wiem czemu, ale wydawało mi się, że są bardzo skomplikowane, bo na zdjęciach nie widać zazwyczaj tyłu takiej kartki...a to przecież proste jak budowa cepa, haha ;)
 Dla Patryczka:



Kwiatki tutaj robiłam sama, z papieru, zresztą widać.

Bardzo podoba mi się ten typ kartki. Przynajmniej stoi bez problemu, a nie rozjeżdża się na boki, jak w przypadku zwykłych kartek :)

Zgłaszam ją na wyzwanie w Kartkowym ABC, bo cała jest zrobiona z resztek po różnych papierach. Wyzwanie #21 "Ś jak Ścinki":

 
https://kartkoweabc.blogspot.ie/2016/10/wyzwanie-21-s-jak-scinki.html


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz