O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

piątek, 18 listopada 2016

Kosz kwiatów w podziękowaniu

Koleżanka widząc mój poprzedni exploding box z koszem kwiatów po środku poprosiła mnie o zrobienie podobnego w podziękowaniu dla osoby, która pomogła jej rozkręcić interes. Czuję się wyróżniona, że mogłam być częścią tych podziękowań. 
Box miał być w podobnych kolorach więc zmieniły się w zasadzie tylko ścianki. Papiery są z tej samej serii "Glitter Winter". Kwiaty ręcznie robione, kupione lub dostane. Kulki pozłacane wg poprzedniego kursu. Trochę inne wieczko. I tyle :)


Jest tu dużo bieli i złota, ale i cała masa szarości więc zgłaszam je na wyzwanie w Eco DEco "Szaro mi":

https://eko--deco.blogspot.ie/2016/11/wyzwanie-szaro-mi.html

Zabawię się też w "Urodzinowe Bingo" na blogu DIY - zrób to sam (wyzwanie #13)
...gdyż zarówno wstążki, jak i biały kwiatek wciśnięty w środku, z takimi postrzępionymi szpiczastymi płatkami, są z materiału, a nie plastiku czy też papieru...do tego wykrojnik prezent i cała masa białego sznurka, bingo po skosie ja znalazł ;)

http://diytozts.blogspot.ie/2016/11/13-wyzwanie-urodzinowe-bingo.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz