O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

niedziela, 6 listopada 2016

Na Złote Gody

Chyba wszyscy znają Agę C, mistrzynię w robieniu kwiatków z foamiranu. Mnie urzekły swego czasu jej exploding boxy z koszyczkiem pełnym kwiatów. Wodospad kwiatów zdobił wieczko pudełka, a kosz wypełniony po brzegi przepiękną kompozycją kwiatową zdobił środek pudełka. Istne cudo. Zawsze wyobrażałam sobie twarz osoby obdarowanej takim pudełeczkiem, zaraz po jego otworzeniu. Zdziwienie, podziw, zaskoczenie. Zapytałam kiedyś na FB Agnieszkę czy będę mogła się nią kiedyś zainspirować. Delikatnie zapytałam o sposób zrobienia takiego koszyczka oraz o zgodę opublikowania mojej pracy inspirowaną Agi pracami, oczywiście z odnośnikiem do jej strony. Pozwoliła. 
A ja o koszyczkach zapomniałam. Nie było ani okazji, ani motywacji do ich zrobienia. 
Aż...pewna dziewczyna poprosiła mnie o zrobienie czegoś specjalnego na Złote Gody jej przyjaciół. Taka rocznica - tylko pozazdrościć. To musi być coś specjalnego, pomyślałam, i od razu przypomniałam sobie o koszyczkach Agi. Zabrałam się ochoczo do tworzenia i myślę, że dobrze mi poszło.
Do zrobienia pudełka wykorzystałam papiery Trimcraft " Gilded Winter" (Pozłacana zima), bo mają one wszystkie odcienie bieli, beżu, szarości, złota i błyszczących fragmentów. W sam raz na Złote Gody. 
Postanowiłam, że koszyk będzie biały, a kompozycja kwiatowa też biała, z delikatnymi odcieniami zieleni (co jest oczywiste w kwiatach) i bez wątpienia wstawkami złota. Złote były wstążki, złoty sznurek i kulki, które zrobiłam sama wg swojego kursu, który pokażę jutro. Złote były też perły zdobiące ścianki boxa, jak i papiery oszronione złotem. Będzie dużo zdjęć, bo chcę pokazać koszyczek z każdej możliwej strony.



Pudełeczko pozłacane jak się da zgłaszam na #2 wyzwanie "Błyszczy się" w Sklepiku Gosi:

http://sklepikgosi.blogspot.ie/2016/11/wyzwanie-2-byszczy-sie.html

A także na Bingo na blogu sklepiku CraftyMoly, bo oprócz mediów w zasadzie wszystko znajduje się na mojej pracy, osobiście wybiorę 2 rząd poziomy (perełki/wstążka/cytat): 

http://craftymoly.blogspot.ie/2016/11/wyzwanie-51-bingo.html
A że uwielbiam wyzwania Diabelskiego Młyna dodatkowo zgłoszę pudełko na ichniejsze Wyzwanie Moodboardowe Mii, w sam raz klimaty ślubne, biel, zieleń ...

http://diabelskimlyn.blogspot.ie/2016/10/wyzwanie-moodboardowe-mii.html

MAM NADZIEJĘ, ŻE MÓJ BOX WAM SIĘ  SPODOBA I MAM NADZIEJĘ, ŻE TO NIE OSTATNI KOSZYCZEK NA MOIM BLOGU :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz