O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

środa, 21 grudnia 2016

Z sarenką

W tym roku, o dziwo, zrobiłam tylko jedną kartkę świąteczną typu shaker card. 
Za okienko posłużyło mi...wieczko od jogurcika z lentylkami, hihi. Nie pierwszy raz zresztą. U scrapelek nic nie może się zmarnować: koperty, różniaste pudełka, folie, wstążki, tektura, a nawet przeźroczyste wieczko z jogurtu (bez nastemplowanej daty oczywiście, a takie ciężko znaleźć).
Wykorzystałam tu wycinki od dziewczyn z wymianki, na którą wciąż zapraszam.
Do okienka wrzuciłam bialutkie pomponiki, najmniejsze jakie udało mi się kupić na allegro (5mm). Jeśli wiecie gdzie można jeszcze dostać tak małe pomponiki dajcie znać, proszę.






http://paperpassionpl.blogspot.ie/2016/12/wyzwanie-z-choinka.html
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz