O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

sobota, 30 września 2017

Moja wygrana w Eko-Deco!

Z wielką radością pragnę się pochwalić, że moja praca, wykonana na wyzwanie na blogu Eko-Deco (wyzwanie pt. "Witaj szkoło") została wybrana jako zwycięska praca i przez to jestem przeszczęśliwa! :)


To cieszy, gdy jest się nagradzanym. Cieszy też to, że podoba się innym to, co robimy.
Lubię wyzwania, bo dają kopa do działania, jak i pomagają coś stworzyć, gdy weny brak, a to się zdarza dosyć często przy zmęczeniu pracą, domem i obowiązkami.
Choć to pierwszy raz, gdy moja praca wygrywa (jedna kiedyś została wyróżniona, więc nie mam tu zbytnio czym się chwalić), i choć wiem, że ciężko wygrać z dużą i dobrą konkurencją i osobami, które już tworzą i wygrywają od lat...to mimo wciąż będę próbować.
Przypomnę Wam moja pracę, która wygrała wyzwanie w Eko-Deco:


Po niej zrobiłam kolejną w tym samym stylu lecz innej kolorystyce:

A Wam która bardziej przypadła do gustu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz